יום שישי, 30 בינואר 2009

"NZXT Tempest "AirFlow King




אל מונט, קליפורניה – 19 למרץ 2008 – NZXT, חברה הבנויה על הגשמת החלומות של הגיימרים בעולם כולו,
גאה להציג את NZXT Tempest.
המאפיינים של הTempest הם פריצת דרך עולמית, הבולטים בכל קטגוריה ומספקים את הדרישות הגבוהות של הגיימרים ושל שחקנים עולמיים. NZXT מהמרים שהTEMPEST הוא ה"Airflow King" זאת אומרת "מלך זרימת האוויר" עם 6 מאווררים כוללים שתי פתחי אוויר - הכנסת אוויר קר למארז ( 2X120MM ), ושתי מאווררי פליטה - הוצאת אוויר חם ( 2X140MM ) עם חלון צד ומאווררים אחוריים ( 120MM ) הכל כלול. NZXT Tempest מרחיבה את מקום העבודה עם תמיכת E-ATX כדי לתת יותר תאימות לרכיבי HIGH-END המכלילים כרטיסי מסך גדולים יותר, כגון 3870X2.



התחשבו גם בניתוב הכבלים, המשתמשים יוכלו להסתיר את את הכבלים מאחורי "מגש" הלוח אם, ייתרון זה מראם הופעה יותר נקיה, וכמובן שיפור בזרימת האוויר.
Tempest גם מבליט את המרווח בכוננים הקשיחים במחשב, תוך כדי שימוש בשתי מאווררי 120MM בכדי לקרר את "הכלובים", ה"כלובים" של הכוננים הקשיחים יכולים להכיל עד 8 כוננים קשיחים ונותנים למערכות גדולות בזמן טעינה טמפרטורות קרירות.
"תכנון זרימת האוויר חשוב במארזי גיימינג, אנחנו חייבים שכל רכיבי המחשב שלך יהיו מסוגלים להתמודד עם משחקים כבדים, וכמובן בטמפרטורות נמוכות" כך אמרת Johnny Hou, המעצב הראשי של NZXT. "הTempest מכיל 6 מאווררים של 120MM, יצרנו את ה"AirFlow King" של המארזים. עם שילוב של יכולת קירור ועם מרווח לרכיבי המחשב, הTempest עוצב כדי להיות מארז הגיימינג הטוב ביות ביותר ברמה הזאת"


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה